vrijdag 27 mei 2016

Op mijn nachtkastje #1


Iedereen die mij langer kent dan vandaag weet dat ik gek ben op boeken! Ik ben dan ook altijd benieuwd naar wat anderen lezen. Zo kwam ik dus ook op het idee: delen wat ikzelf op het moment lees! Maar waarom alleen delen welk boek er op mijn nachtkastje ligt als ik ook gewoon mijn andere dingetjes kan delen?


Wat er nu op mijn nachtkastje ligt/staat:

Harry Potter deel 5 - *schaam schaam* ik heb de laatste twee delen nooit gelezen en de laatste twee films (verfilmingen van het laatste boek) nog niet gezien. Hoe erg is dat?! Helaas ben ik nog niet zo ver, want ik zit vol in mijn tentamens..

Happy Handmade Home - mijn liefde voor de blog van Elsie + Emma is groot. Héél groot! Dit boek kreeg ik voor kerst samen met wat andere DIY-boeken, maar deze is echt het allermooiste vormgegeven!

Mijn iPad - sinds mijn wederhelft weer in de bouw werkt (lees: om 21.00 uur naar bed gaat haha) kijk ik vaak series in bed. Vandaar dat deze boven ligt. Love me some Netflix!

De Ikea kaars en de Wood Wick geurkaars spreken voor zich, lijkt mij. Wel móét ik zeggen dat die van WW echt geweldig is! Hij knetter net als een echte vuurtje! En die geur.. Yummie!

Ik ben nog opzoek naar andere lekkere, zomerse geurkaarsen. Alle tips zijn welkom! Wat lees jij nu?

1 opmerking:

  1. Bij Mar10 in Noordwijk zijn nieuwe geuren wood wick kaarsen binnen gekomen, misschien zit er iets voor je bij. Bep

    BeantwoordenVerwijderen