dinsdag 12 juli 2016

Outfit | out of the blue


IK LEEF NOG! Je zou het bijna niet denken, maar ik ben er nog. Het bloggen gaat de laatste maanden echt op en af. Meer af dan op eigenlijk.. Het was ontzettend druk met school de laatste periode en ook lichamelijk ging het niet altijd top. Maar nu ik echt vakantie heb, ga ik proberen weer wat vaker te posten! 

Vandaag dus een outfit voor jullie, Afgelopen week heb ik een beetje gewinkeld en vandaag laat ik een look daarmee zien. Niets spannends, maar wel allemaal nieuw in de winkels. Dikke plus dus, want je kunt alles gewoon nog (online) kopen!

What I wear: shirt H&M - tuinbroek Primark 
shoes Nalini via Carel van der Meer

Zondag besloten Ronald en ik om te gaan kanoën in de buurt van Leiden/Leidschendam. Het was echt super weer daarvoor, maar het betekent alleen wel dat ik nu he-le-maal ka-pot ben! Gisteren was dus echt een relaxdagje. Deze dungaree van Primark heb ik expres ietsje ruimer gekocht dan nodig was, zodat 'ie op veel verschillende manieren te dragen is. Picknicken, voor een dagen ontspannen in de tuin of voor mee op vakantie. Ja, de mijne gaat mee naar Mallorca hoor! 

Het shirtje is ook nieuw en met het rijgdetail helemaal on trend. Als je een rijgtop wil, maar je vindt het vaak snel té dan zijn deze van H&M voor jou! De schoenen heb ik ook pas geleden gekocht, in de uitverkoop. Ze zijn niet zo goed te zien of de foto, maar ze zijn patent blauw, leer met goud-blauw kleurige brede schakeldetail en puntige neuzen. 

Wat vinden jullie van de hele tuinbroeken trend van dit moment? 

2 opmerkingen: