woensdag 9 december 2015

It's the season to be bloggin'! Fa la la..


What I wore (and you can see in the photo): Coat - Queeny // Lipstick - Mac Soar lipliner & Pink Plaid lipstick

Hello my loves, ik wilde graag even laten weten dat alles goed met mij gaat. Beter in ieder geval! In mijn 'doelen voor november' artikel was ik nog vol goede moed, maar zoals we allemaal weten lopen dingen soms anders dan gepland (of gewild). Aan NaNoWriMo heb ik niet meegedaan en echt veel geblogd heb ik ook niet..

Binnenkort verschijnt er hier een update over mijn studie (big changes!) en ik heb nog heel wat blogideeën voor deze maand. Ik weet niet hoe ik het allemaal nog in die resterende dagen moet proppen, haha! Maar eerst even een snelle update:

Ik ben de afgelopen maand begonnen met een nieuwe therapie en heb tot nu toe al twee behandelingen achter de rug. Het heet bioresonantie, maar wat het precies is.. al sla je me dood. Het is een alternatieve geneeswijze, maar verder vind ik het maar vage shit. Als het maar werkt is mijn motto en tot nu lijkt het wel iets positiefs voor mij te doen! In combinatie met de therapie ben ik ook anders gaan eten. Ik eet geen brood, pasta en aardappelen meer en ook geen nachtschadeproducten zoals tomaten. Zoals ik al zei, het lijkt wat te doen aangezien de chronische vermoeidheid wat minder lijkt te worden. Ik volg trouwens ook nog gewoon één keer per maand therapie voor fibro patiënten bij mensendieck.

Long story short: ik hoop vanaf nu terug te zijn. Voor goed. Bloggen is veel te leuk om niet te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten