woensdag 13 januari 2016

Boozyshop first impression + shoplog

Maandagavond plaatste ik mijn eerste bestelling ooit bij Boozyshop en gisterochtend ontving ik het pakketje. Zodra ik de doos open maakte, wist ik dat ik een first impression van de shop + een mini shoplog moest maken voor op de blog. Dus, tadaa!


Toen ik de doos opende was het eerst wat ik zag een lief handgeschreven bedank kaartje en roze crêpepapier. Dit soort dingetjes.. ik houd daarvan! Toen ik het papier optilde zag ik de roze zak met Boozyshop logo erop waarin al mijn bestelde producten goed verpakt zaten. Behalve in dit zakje zitten de producten namelijk in bubbeltjes plastic verpakt. Heel fijn, want zo is de kans op beschadiging het kleinst!

Als je voor 20.00 uur besteld is het de volgende dag al bij je thuis en als je voor 11.59 uur besteld kan het zelfs dezelfde dag er al zijn. Ik ben héél ongeduldig normaal, dus dat is echt de ideale uitkomst voor mij! Nog zoiets leuks aan de webwinkel: bij bestellingen boven €30 kun je jouw eigen gratis goodie uitkiezen en is je bestelling boven de €40, dan wordt 'ie gratis thuisbezorgd. Oh my, wat wil je nog meer?


City Color Cosmetics Contour Effects Palette €13,99
LA Splash Velvet Matte Liquid Lipstick - Irresistible €15,98
City Color Cosmetics Matte to Gloss - Coral Dazzle €4,99
City Color Cosmetics Creamy Eyeliner - Black €3,99*
LA Girl Lipliner - Dark Purple €2,99
City Color Cosmetics Mousse - Rose Gold €9,98
City Color Cosmetics Shimmer Shadow - Bubble Bath €6,99



Ik heb aardig wat dingetjes van City Color Cosmetics, dus daarvan kun je een first impressions van verwachten einde deze of begin volgende week! Ook ben ik van plan een contour palette showdown te houden tussen dit palette en die van Smashbox, want die lijken van binnen opvallend veel op elkaar.. Dupe alert? 

Ben je op zoek naar betaalbare make-up wat niet zomaar iedereen draagt? Shop dan eens bij Boozyshop, echt aanrader! 

* gratis ontvangen product

Geen opmerkingen:

Een reactie posten