dinsdag 12 januari 2016

Etos Lipcolor Long Lasting Liquid Lipsticks

Wauw, dat zijn heel wat woorden met een L in de titel. Haha! 

Heel de Nederlandse beauty wereld heeft het erover: Etos heeft de eigen make-uplijn aangepakt. Ik heb al veel gehoord over de vernieuwde lipsticks en ook de primers doen het goed. Maar.. over de liquid lipsticks heb ik nog niets gelezen! Liquid lipsticks zijn vorig jaar echt een dingetje geworden, maar geliefde merken met dit product, zoals Anastasia Beverly Hills en Jeffrey Star, zijn hier maar moeilijk te krijgen. Daarom was ik ook super blij met het vinden van deze budgetproof pareltjes. Let's hop in, shall we!

De hulzen van deze liquid lipsticks zijn doorzichtig met zwarte letters en een zwarte dop. Het is standaard, maar je kunt wel gelijk goed zien welke kleur je te pakken hebt. Op de dop zit een rond stickertje met de naam en swatch van de kleur. Alleen maar handig dus.

Etos Lipcolor Long Lasting Liquid Lipstick €4,99


Ik heb twee kleuren uit de lijn gescoord die redelijk dicht bij elkaar liggen. De wat meer nude-dusty roze kleur is Apricot Pink (links) en de donkerdere roze kleur is Cranberry Pink (rechts). Op deze swatches lijken de lipsticks te glanzen, maar zoals je hieronder zult zien drogen ze volledig mat op. De doe foot applictor heeft een soort reservoir in het midden waardoor er genoeg product wordt opgenomen om een goede dekkende laag op je lippen aan te brengen.


Op de huls wordt een intense kleur beloofd die de hele dag blijft zitten. Ik kan je vertellen dat dat bijna echt waar is. Ik bracht deze kleur eind van de ochtend aan, besloot na een uurtje te lunchen, heb gedronken.. it was still going strong. 's Avonds ging ik uiteten en zelfs daarna was er nog wat kleur aanwezig. De lipstick heeft ongeveer 5 a 6 uur echt goed gezeten en is daarna tijdens het diner gelijkmatig afgesleten. Geen gevreesde 'butthole' mond dus. Pluspunt!

Deze liquid lipsticks zijn te koop bij Etos filialen met een Etos make-upschap.

P.s. ik ben nog aan het oefenen op de lip swatch foto's want die zijn nog best moeilijk om te maken. It looked like crap. Volgende keer hoop ik ze erbij te hebben voor jullie!  

1 opmerking:

  1. Wat een leuke rubriek over deze lipsticks, ik ga zeker ook even kijken bij de Etos. Bep

    BeantwoordenVerwijderen