vrijdag 4 maart 2016

Hoe gaat het nu eigenlijk?

Tijd voor een persoonlijke update! Het moet toch een reden hebben dat ik lang niet heb geblogd? Vandaag vertel ik over mijn studie, fibro en mijn doelen voor maart.


Fibromyalgie en ik
Eerder al vertelde ik over een (voor mij) nieuwe therapie: bioresonantie. De eerste maanden leek dat goed te helpen! Vrijwel nooit meer slapen overdag, geen constant gevoel van oververmoeidheid.. Tot nu eigenlijk, want ik heb een beetje het gevoel van een terugval. Ik weet het, dat hoort er allemaal bij maar dat maakt het niet leuker. Dat terwijl we nu hadden besloten de periodes tussen de therapieën langer te maken, omdat het zo goed ging. Karma is ook altijd een b*tch, he?

Maar waar het één minder gaat, gaat het andere juist wel goed.. Mijn vriend en ik zijn sinds een aantal weken flink bezig met wandelen. Zo fanatiek zelfs dat ik wandelschoenen heb gekocht. En dus (zoals op de foto te zien is) ook echt 'sportkleding' ervoor aantrek. Meestal gaan we zo'n uur wandelen door de duinen of over het strand, minimaal drie keer per week. Ik ben dan ook heel trots als ik zeg dat het eigenlijk best goed gaat! 

Mijn studie 
Na een kleine dip (alles liep natuurlijk niet zoals ik het wilde) probeer ik weer uit mijn studiedalletje te kruipen. Eind deze maand heb ik weer tentamens (twee tussentijdse en één herkansing) maar daarna is het paasweekend waarin ik even een paar dagen weg ben. Totale rust en lekker ontstressen van school, haha! Ik doe er alles aan om over te gaan! En ik kan het! 

Doelen voor maart
Zoals ik al zei heb ik dus tentamens deze maand. Één daarvan mag je gewoon thuis maken in twee dagen tijd, de ander is een tussentijds tentamen en de derde is een herkansing. Deze maand ga ik me dus (zoals altijd eigenlijk..) volledig focussen op mijn studie. Vanaf volgende week komt er ook nog een vak bij waarvoor ik regelmatig belangrijke stukken moet inleveren.. Ik krijg het nog super druk dus!! 

Een ander dingetje deze maand moet ik nog eventjes geheim houden, maar zal ik volgende week echt met jullie delen. Het is nogal een groot, en vooral leuk ding! Door de twee grote dingen (tentamens zijn helaas natuurlijk een terugkerende factor, haha) houd ik het verder extra rustig deze maand. Ik moet nu al gaan knallen voor school! En dit blog natuurlijk. Nu echt, beloofd! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten