vrijdag 11 maart 2016

Hoe ik nu woon + huishoekjes

In mijn één na laatste post, zo'n anderhalve maand geleden, vertelde ik al dat mijn vriend en ik opzoek zijn naar een andere woning. Hij huurde nog een studio waar ik eigenlijk zo goed als was ingetrokken, dus werd het wel tijd voor wat groters. Ik heb véééél spullen, zal ik maar zeggen (understatement van de eeuw!). Sinds die tijd zijn we wat appartementen gaan bezichtigen en hadden we zelfs al een klein, schattig eengezinswoninkje op het oog.. die helaas voordat wij konden gaan kijken werd verkocht. 

Tussenstand: Ronald heeft zijn huur opgezegd en vanaf 1 april wonen we officieel bij mijn moeder! Klinkt als een achteruitgang, maar dat is het zeker niet want nu gaan we naar een '3-kamer-woning'. Ik had al drie kamers in het huis toegeëigend (mijn moeder heeft dus alleen nog haar slaapkamer voor zichzelf en de woonkamer..) en de keuken en badkamer delen we. Slapen en daadwerkelijk wonen doen we op zolder, de andere kamers zijn voor kleding, studeren en onze creatieve uren haha. 


Het leek mij leuk om deze kleine hoekjes te delen, want wij willen de zolder een mini make-over gaan geven en alvast wat meer gaan 'wonen' in de stijl die we ook in ons toekomstige huis willen gaan doorvoeren. Klik hier als je benieuwd bent naar onze smaak!

1 opmerking: