maandag 14 maart 2016

De 2016 Miss Fancy Pants plannen!

Oké, ik ben de eerste die het toegeeft.. Het eerst kwartaal van 2016 zit er alweer bijna op! Maar beginnen met goede voornemens is nooit te laat, right? Daarom dus vandaag: mijn nieuwe blogplanning, wat voor content ik wil gaan maken en wat ik met Miss Fancy Pants nog meer van plan ben!

De blogplanning 
Toen ik dit blog net begon, begon ik met elke dag een post. Al snel werd dat één post per week, naar één per maand, naar totaal ongeregeld 'whenever I felt like it'. Niet goed. Ik herhaal: NIET goed! Het is niet dat ik niet wilde bloggen, maar vaak was het meer een content-probleempje. Als je iets schrijft, waarover moet dat dan gaan? Nu ik dat heb uitgezocht voor mezelf heb ik een planning gemaakt:

- maandag, woensdag en vrijdag verschijnt er standaard om 07:00 uur een artikel online
- sporadisch in het weekend op zondag

Get happy content
Ik heb de afgelopen anderhalve maand heel diep nagedacht over wat ik nu echt met de wereld wil delen. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, zowel op deze als op voorgaande blogs, en mede daaruit is mijn passie gerold. Schrijven over zelfhulp! Ik ben altijd een groot voorstander geweest van zelfredzaamheid, heb veel over verschillende onderwerpen daarbinnen al gesproken, geschreven (op mijn vorige blog) en gelezen. Ik sta bij velen bekent als 'positiviteitsgoeroe' en wordt altijd als eerst gebeld in tijden van nood #firstworldproblems.

DIT IS HET! dacht ik dan ook vorige week. Nog meer praten en schrijven en lezen. Communiceren met anderen hierover, ervaringen delen, projecten opzetten.. Happy content creëren. Ik wil alles gewoon een beetje gelukkiger maken!

Overige Miss Fancy Pants plannen
Veel kan ik er nog niet over zeggen, omdat het plan zich pas net heeft ontwikkeld, maar... de mensen die ik er over heb gesproken waren razend enthousiast! Laat ik het houden op coaching, werkboeken en heel veel koffie (of in mijn geval, thee) en gezelligheid. Ik denk dat ik in mei/juni er meer over kan, ga en wil vertellen. Eerst alles regelen!

Wil jij hulp bij een bepaald 'probleem' of wil je meer weten over een onderwerp? Laat dan een reactie achter en ik kom zo snel mogelijk to the rescue! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten