donderdag 24 december 2015

Joehoe, ik ben er nog hoor!

Gaat goed, he Kim. Dat dagelijks (doordeweeks) bloggen van je. Not. Maar ik heb een reden!

Zaterdag werkte ik de hele dag en zondag had ik een drukke bak dag - daarover in een volgende blogpost meer - en maandag en dinsdag was mijn vriend ziek dus heb ik naast studeren ook zuster Klivia gespeeld. Had ik natuurlijk wel die post kunnen schrijven, maar.. de camera waarmee ik de bijbehorende foto's had gemaakt lag bij mijn moeder en daar was ik niet. En zij had de auto, dus ik kon er ook niet even heel sjezen.

Ik hoop morgen. eerste kerstdag, het artikel over afgelopen zondag te kunnen plaatsen en ik heb ook al wat ideeën voor oud & nieuw-gerelateerde artikelen. Stay tuned dus! Voor nu een heel fijne kerstavond en tot morgen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten