vrijdag 25 december 2015

The Christmas Bakery + mijn kerstplanning



First things first (I'm the realest): vrolijk kerstfeest! Kerst begon voor mijn vriend en mij zondag eigenlijk al. We hadden besloten om héél wat kerstkoekjes te gaan bakken en die bij familie rond te brengen. Our Christmas Bakery was geopend! Helaas was een lading van 10 stuks mislukt, dus konden we één doos minder bezorgen.. maar de rest was wel extra lekker! Mijn moeder, schoonouders en oma werden met een kort bezoekje verblijd (hopelijk waren ze er ook daadwerkelijk blij om, haha).

Nadat ik gisteren heb gewerkt in de slagerij (kerstdrukte!) vierde ik kerstavond met mijn schoonfamilie en een berg lieve cadeautjes. Vandaag doen we dat nog even dun over met mijn moeder en oma en 's avonds gaan mijn vriend en ik naar het kerstdiner met (voor mij) schoonfamilie. Morgen is een uitrustdagje. Alleen 's avonds lekker mosselen eten bij mijn opa en het circus van Monte Carlo kijken op tv. Oh, how I do love christmas!

Maandag ben ik terug, volgevreten en wel, met new year-proof artikelen. Want dat volgevreten buikje moet ik natuurlijk wel weer afzweren in een 'mijn voornemens voor 2016' artikel, toch?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten