vrijdag 18 december 2015

Kerstcadeautjes inpakken op non-traditionele wijze!

Nog niet alle cadeautjes zijn binnen, maar omdat ik vanavond al kerst vier met mijn beste vriend leek het me leuk om mijn 'onder de kerstboom' te delen! Bijna al de cadeau's die ik voor anderen heb gekocht, heb ik zonder in te pakken meegenomen. Ik bezit denk ik wel 10 verschillende rollen pakpapier, lintjes, voor-van-stickers en andere inpakbenodigdheden.. Veel leuker dus om zelf de presentjes in te pakken! 

Vrijwel alles wat je op deze foto's ziet is van de papierafdeling van Ikea. Ik heb alles reden lang geleden gekocht (toen de afdeling er pas net was, jaren geleden dus) en ik weet dus ook niet zeker of exact deze cadeautasjes en inpakrollen nog te koop zijn.. Maar ik weet zeker dat er dan weer genoeg alle leuke collecties verkrijgbaar zijn! De labeltjes die op pakjes geplakt zitten zijn van Kruidvat en deze zijn op dit moment nog verkrijgbaar in de winkel. Ze hebben ook andere soorten patroontjes. Voor ieder wat wils dus!

Zoals je ziet ben ik dit jaar voor een non-traditionele wijze van inpakken gegaan. De tasjes heb ik gebruikt om te verbergen wat het echte cadeautje is, omdat dat anders gelijk van mijlenver te raden valt. Nee, in het 'wijnfles tasje' zit geen fles drank. Haha! Kunnen raden wat je krijgt neemt het plezier van het uitpakken weg, toch?

De cadeau's waar ik nog op wacht ga ik denk ik met roze papier inpakken, aangezien het voor mezelf is. Haha, voor mij geen spanning wat ik krijg dit jaar. Dat krijg je als je het zelf uitzoekt, maar dat maakt het niet minder leuk om te mogen ontvangen!

Ik wens iedereen héél véél inpakplezier. Maak er wat mooi's van! Tot maandag, fijn weekend! 

1 opmerking: